Det er en god ide, at du forsikrer dig, inden du rejser - både i
Europa og resten af verden. Det er rart at vide, at du er dækket og
får hjælp, hvis du bliver syg, kommer til skade eller f.eks. mister
din bagage.
Europæiske er Danmarks største rejseforsikringsselskab.
Deres AlarmCentral har åbent 24 timer i døgnet, 365 dage om året.
Og de har 13 ServiceKontorer i hele verden med skandinaviske
medarbejdere klar til at hjælpe dig, hvis uheldet skulle ske. Hos
Europæiske får du hurtig og personlig hjælp på dit eget sprog -
uanset hvor i verden du befinder dig.
Kronisk lidelse eller sygdom indenfor de seneste 6
måneder?
Har du en kronisk lidelse, eller har du været ramt af en sygdom
eller skade, som inden for de seneste 6 måneder har medført
vurdering hos læge, hospitalsindlæggelse, henvisning til
undersøgelse/behandling
eller ændring i din medicinering, skal du være opmærksom på, at
det ligeledes er nødvendigt for dig at udfylde og indsende
helbredserklæringen til Europæiske ERV.
Vigtig information!
Du skal være opmærksom på, at forsikringen - i henhold til
gældende betingelser - først er gyldig,
når helbredserklæringen er indsendt, og du har fået en
godkendelse af din helbredserklæring tilbage fra
Europæiske ERV.
Du skal samtidig være opmærksom på, at en godkendelse kun er
gældende til og med næste udlandsrejse.
Ved efterfølgende udlandsrejser er en ny godkendelse fra
Europæiske ERV påkrævet.
Ændrer din helbredstilstand sig inden afrejse, således at
hospitalsophold, akut lægebesøg eller ændret medicinering
bliver nødvendigt, skal du rette henvendelse til os, så vi kan
evaluere om en
opdateret helbredserklæring er påkrævet.
Dette får du hos Europæiske:
-
En lægevagt der står til rådighed 24 timer i døgnet
-
Personlige råd om rejsemedicin, vaccinationer og visum hos deres
læger og KundeCenter på
telefon 70 10 60 30
-
En AlarmCentral der overvåger din hospitalsbehandling, hvis du
bliver indlagt i udlandet - vi samarbejder med 40.000
hospitaler i verden
-
Klik her og bestil din
rejseforsikring med det samme !